Alla inlägg den 15 juni 2009

Av KattisB - 15 juni 2009 15:24


Hejsan!


Här är det kallt och Blåsigt idag! Brrrrrrrrrrrrrrrrrr.Man vill inte gå ut!!!

Så jag har tagit mig lusten att städa min lägenhet idag! och det är ju bra att det händer. Så har min granne kikat in på en kaffetår med mig o det tycker jag hon gjorde rätt i! Men vad ska man hitta på nu då!

Fasen vad tråkigt det är! Man är ensam nu, tycker inte om ensamheten! Min dotter är nu hos sin pappa i 14 dagar, det är lång tid. Konstigt att jag inte kan hitta på nånting då, Då jag är själv!

Men det är så här nu att man har ju inte råd till nånting längre, allting ska ju kosta en massa pengar fort man ska göra nått! Men tyvärr så är man ju inte ensam om detta.

Så livet får man ta med en klackspark!

 

Jag bara undrar hur detta år kommer att bli i fortsättningen?! Önskar mig att mitt liv kunde förändras till det bättre mycket bättre! Men det är ju jag själv som måste förändra mig! Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra! Jag sitter liksom fast på samma gamla fläck och stampar o stampar!

Men som man säger!

MAN FÅR TA EN DAG I TAGET!!!!

Så kanske det händer nått under... Man vet aldrig.

Många kramar till er där ute!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards