Alla inlägg under mars 2009

Av KattisB - 31 mars 2009 07:08


Hejsan!

Idag så har jag varit bort till en kompis! Som gjorde heling på mig! Det kändes skönt! Annars så har jag inte gjort så mycket.....

Kramisar......

Av KattisB - 30 mars 2009 07:44


Vill här GRATTA min lillasyster på 35 Års-Dagen!

KRAM ÄLSKAR DIG!

Hon är en ängel för mig!!!


HA EN BRA DAG! Alla bloggare!!

Av KattisB - 29 mars 2009 07:26

Festen var bra o den gick lungt tillväga!

Det bjöds på  smörgåstårtor o Pastasallad o marängtårta o kaffe o kakor!Och en Bål såklart!

Och LIV o GLÄDJE o SKRATT.

Jag älskar min lillasyster, hon är så rolig o härlig...


Det bästa av allt var att jag fick prata med min dotter! som jag inte fått prata med på ca 5 månader!  Så det känns mycket skönt!! Älskar ju henne o har saknat henne så mycket!!!!


Kram och Tack snälla lillasyster för festen!



Av KattisB - 28 mars 2009 07:12


Hej!

Är hos min lillsyster! Och grejar till festen ikväll!

Av KattisB - 27 mars 2009 08:22


Hej och Godmorgon!

 

Idag så har jag lite att tänka på! Jag ska bort i helgen, till min lilla syster som fyller 35 år på måndag! Men hon ska ha en fest på Lördag, så jag ska fara upp o hjälpa henne lite. Jag ska göra Smörgåstårtor åt henne. En med tonfisk och en med skinka! Gott, Gott.....Så jag hoppas att det kommer att gå bra!

Jag är mycket glad för min lilla syster,Hon är en glad lite prick fastänn det finns motgångar ibland! Och en sak ska jag säga! Hon finns alltid där för mig! Älskar dig!!!

Många KRAMAR till dig!

 

Av KattisB - 26 mars 2009 20:34


Släpp fram

häxan inom dig!


Locka fram den tuffa, glada,

positiva sidan av dig själv!

En häxa är en kvinna

som vågar vara sig själv.

Hon vet vad hon vill

och låter aldrig någon trampa på sig.

En häxa vet sitt värde

och hon vet att njuta av livet!

En häxa är en frihetssymbol.

Kallar någon dig för häxa

tacka för komplimangen.

Av KattisB - 26 mars 2009 20:18


JÄNTELAGEN

 

Du ska tro att du är något

Du ska tro att du är lika god som alla andra och alla

andra är lika goda som du.

Du ska tro att du är lika klok som andra, Ibland

klokare.

Du ska veta att du är lika bra som andra. Om du vet

att du gör ditt bästa kan du uppskatta dem som är

bättre

Ibland vet du mer än andra

Du är inte för mer än andra men du är enastående

som alla andra.

Du duger till mycket

Skratta åt dig själv och din värld, det gör dig fri.

Du ska tro att många bryr sig om dig

Du ska tro att du kan lära andra en hel del och lära

av dem

Varför? För att du är någon, en som behövs.

 

Av KattisB - 26 mars 2009 07:12


Godmorgon alla bloggare!

Varför är livet på topp ena dagen och andra dagen rakt ner? Vill göra så mycket men har ingen insparation, Varför? Är det våren som spökar? Eller är det jag som har blivit gammal o orkeslös. Man känner sig less,hänig,gnällig o irreterad på ingenting! Okej! Man är ju bara en människa, så varför ska man inte få vara det ibland!

Ibland så känner man att man vill bara fly från allt!  Flytta in i skogen. Men det kanske blir bättre då sommaren kommer o man kan vara ute o ha lite mysigt!

Jaja! Men så är livet!

Men ha det så bra och sköt om er alla!

Kram från Kattis.....

Ovido - Quiz & Flashcards