Alla inlägg under januari 2009

Av KattisB - 31 januari 2009 19:02

Ja dagen har väl varit så där! Jag har iallafall skjutsat hem mor idag! och har kommit hem igen. Hade min ena dotter med,för att hon ska köpa bilen av min syster o hämta den! Resan hem gick bra. Nej! Nu tror jag ska gå o se på tv en stund! Kommer tillbaka imorgon!

Av KattisB - 30 januari 2009 22:21

Jag hade nästan glömt min blogg idag! Men kom på det nu att jag kanske skulle ta o skriva lite.

Jag har min mamma här i helgen! Vi har spelat kort , o hon har gjort en god sockerkaka. 

Det funkar inte att skriva för mig ikväll! Finns saker jag tänker på men tror jag skriver om det nån annangång då jag känner för det.

Kram på alla jag älskar! Mina barn,mamma, syskon,alla mina kompisar o alla andra jag känner.....  GODNATT o SOV GOTT!!!

Av KattisB - 29 januari 2009 09:12

 Min saknad är stor efter dig Gumman!!!


Varför är livet så kompliserat! Jag tänker mycket på en person (en av mina döttrar) som inte vill ha en kontakt med mig längre! Som inte längre hör sv sig, Som inte längre vill prata med mig! Som inte längre vill komma hit o hälsa på! VARFÖR? Jag undrar! Vad gör man för fel? Vad har jag egentligen gjort för att det ska vara så här?? Jag funderar mycket på det! Jag saknar henne så oerhört mycket! Har inte pratat med henne på flera månader, så här länge har det aldrig gått.Om vi bara kunde prata ut, så skulle det kännas bättre både för mig o dig!  Ingen av oss mår bra av det här!

Livet är för kort för att vara ovänner!

                                             JAG ÄLSKAR DIG!

                                                   Mamma.     

Av KattisB - 28 januari 2009 08:14

Onsdagen den 28/1-2009

Ja! Nu börjar en ny dag igen. Och jag känner mig så trött o less på allt! Tycker att livet är tråkigt o enformigt o att det händer ingenting. Och varför ska pengar styra ens liv, man får dom o dom försvinner lika snabbt. Jaja! men jag är väl inte ensam som känner så här i dagens Sverige! Vet inte om det händer så mycket idag, kanske jag far och hälsar på nån kompis bara för att ha någon att prata med. Hej så länge vi hörs! En kram det behöver alla!


Hej igen! Jag har varit på bingo ikväll,men det blev inget! Det är kul att komma ut o träffa lite folk då man sitter här ensam hela dagarna.Nu har jag inget mer idag att skriva! Ska gå och titta om det är något på tv nu! Hej så länge!

Av KattisB - 27 januari 2009 20:05


SÄG TILL DIG SJÄLV VARJE MORGON:

 

Det här blir en fin dag!

Jag klarar av mer än jag tror!

Ingenting blir bättre för att man oroar Sig!

 

Man kan aldrig göra mer än Sitt bästa!

Alltid finns det något att glädja Sig åt!

Jag känner Mig i utmärkt form!

 

Idag skall Jag göra någon glad!

Det är ingen idè att deppa!

Livet är Härligt!

 

 

Var Optimist!




Av KattisB - 26 januari 2009 08:12

Hej!

Ska försöka att fixa en blogg här o få skriva av mina tankar mm.

Jag vaknade kl 05.30 Klev upp o bryggde en kopp kaffe o tog en rök.Och tittade ut så har det snöat. Jag vet inte vad jag ska hitta på idag men det får tiden utvisa. Man går hemma hela dagarna så det kan bli lite långsamt, man vet inte vad man ska hitta på. Jag längtar till sommaren för att få sol o värme.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mammismammis


Ovido - Quiz & Flashcards