Alla inlägg under maj 2009

Av KattisB - 31 maj 2009 13:44


Hej

Idag så är det lite bättre med mig! men inte helt!


Gud vad det har blivit varmt! men det är ju bra för dom som gillar denna värme!


 GRATTIS  ALLA MAMMOR på MORSDAG idag

Mina barn kommer på eftermiddagen! Kul att dom vill komma hem!

Jag älskar dom alla, o mitt barnbarn.....

Kram på er alla!

ont

Av KattisB - 30 maj 2009 13:42


Hej!

Skriver idag att jag har jävligt ont i mage o bakåt ryggen! Fan vet inte vad det är!

Av KattisB - 29 maj 2009 22:43


Hejsan!

Nu är det Fredagskväll igen! Och jag har inte gjort så mycket idag! Vi har haft ett vackert väder iallafall! Jo, Jag har satt blommor i Balkonglådan! Alltid nånting! haha! Också har min minsta dotter kommit till mig för att vara här i 14 dagar! Och det tycker jag om, Imorgon ska vi ev gå till Birsta City o kolla på modevisning, för hennes kusin ska vara med! Ja nu får det vara bra för ikväll!

Får väl säga GodNatt o Sov så Gott!

Kram på er alla!

Av KattisB - 28 maj 2009 21:06


Hej o God kväll i stugan!

Idag så har jag varit o hjälpt min gamla extra mamma!

Hon säger att jag är hennes extra dotter och  hennes ängel! 

Hjälpte henne med handlig o plantering av blommor i balkong lådan!  Också var vi ut o åt! Vi åt kycklinggryta o Ris! Det var mumma!

Just nu sitter jag här o skriver dessa rader! Men ska väl ta o kika lite på TV nu!

Så ha det så bra o Kram på er!!!


Av KattisB - 27 maj 2009 21:01


Hejsan!

Jag har varit borta några dagar hos min kära lilla mamma och hjälpt henne lite! Pga hon inte kan klara det, själv för att hon har blivit sjuk! Därför har jag ej kunnat skriva nått på Måndag o Tisdag!

Ha en bra dag! Vi hörs imorgon igen!

Kram Kram alla vänner!

Av KattisB - 26 maj 2009 21:21


Borta idag  också hos mamma! Kommer hem imorgon!!!

Av KattisB - 25 maj 2009 21:21


For till min mamma!!

Av KattisB - 24 maj 2009 20:34


Hejsan!

 Idag så har det varit fint väder, men det blåser lite!

Har varit ut o ätit god mat på Alnön! Annars så har jag inte gjort så mycket! Mest tagit det lungt!

Imorgon ska jag ta o fara upp till min mamma och hjälpa henne lite grann! Blir väl kvar till  Onsdag iallafall!

Så det kommer inte att skrivas nått här då! Kanske då jag kommer hem!

Ni får ha det så gott, och sköt om er alla här!

Kram på er!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards