Alla inlägg under april 2009

Av KattisB - 30 april 2009 22:51


Hejsan!

Idag ska jag o min mellan dotter fara till min lillasyster o fira Valborg!

Ha en trevlig Valborgsmässoafton

ALLA BLOGGARE!

 

Var där hos min syster o Grillade Kött och åt Potatisgratäng ....

Sen for vi bort till en jättestor Majbrasa,

med tal o lite sång!

Men sen kom raketerna! Det var så vackert....

Det var jätte mysigt uppe på landet!!!

Tack o Kram till lillasyster med Familj!!!

Av KattisB - 29 april 2009 06:59


Idag har solen kommit igen! Hoppas den får finnas nu till Valborgmässoaftonen! Så alla människor får vara ute o grilla o se brasor. Jag vet inte än vad jag ska hitta på,får väl se då den dagen.Idag får jag se vad som händer o sker, inget bestämt än! Men kommer tillbaka o skriver ikväll!

Ha det så bra i solskenet alla bloggare!

Hej så länge och Kram på er.......

Av KattisB - 28 april 2009 08:14


Hejsan!

Idag så är det grått ute! Så man ska väl bara vara inne o ha tråkigt! Tycker att allt känns skit just nu! Men hoppas det vänder nångång för mig! Men den dagen och den sorgen.......Faan, om man kunde vinna en mille,då kanske allt skulle ordna sig. Men sån TUR HAR MAN INTE....Man får ta en dag i taget!

Hej så länge!

Av KattisB - 27 april 2009 08:13


Som vanligt har jag glömt skriva! Men jag har inget att skriva heller så1

Av KattisB - 26 april 2009 21:14


Hej!

Idag så har jag tagit det lungt! Det har iallafall varit mycket vackert väder! Har suttit på balkongen o bara myst! Har inte blivit så mycket mer!

Ha en bra kväll alla bloggare!

Av KattisB - 25 april 2009 21:47


Tjenare!

Idag så har det varit jätte skönt ute! Jag har varit ute o gått bort till birsta. Gjorde väl inget särskilt!Sen var jag ut o åkte en stund, for bort till Laxodligen o kika lite! Det var några som fiskade där! Då blev man sugen att fiska, men det får bli lite längre fram. Jag älskar att fiska o grilla o bara få vara! Nä nu ska jag sätta mig framför tv,n ett tag!

Hej o Godnatt för ikväll!!!!

Imorgon kommer en ny dag!

Av KattisB - 24 april 2009 00:22

 Skriver det här sent jag! Kl 00,22

Börjar bli glömsk!


Tjenare på er alla!

Idag har det varit tvättstuga! Ochså har jag tvättat bilen, både invändigt o utvändigt! Bytt till sommardäck! Bytt CD- spelaren! Så nu är allt klart ....Härligt! Fint väder har det också varit!

Godnatt!

Kommer tillbaka imorgon!

Av KattisB - 23 april 2009 00:20


Hej! Har glömt att skriva denna dag! Men har väl inte hänt nått!

Men Kram ändå alla vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards