Alla inlägg under februari 2009

Av KattisB - 28 februari 2009 09:27


Jaha! då var det en ny dag igen o Lördagsmorron! Vaknade o gjorde en kopp Java! Så kom min lilla katt o som ville jag skulle gossa med den, ohh,vad hon kurra. Också fyller man ju år idag, men får ju inte fylla på riktigt,för den dagen finns ju inte! Men i morgon Söndag har jag blivit utbjuden av mina barn på Kina! Och det ska bli kul tycker jag. Dom vet att jag gillar den maten.Nä, Nu ska jag fixa håret! Ha en bra dag alla människor!! Kram...

Av KattisB - 27 februari 2009 22:28


 Har ej hänt så mycket under dagen! Jag spelar på keno och vann 700kr idag! Det va jätte kul, för man behöver varenda öre! Hade jag fått 3 st nummer till så har man varit mång miljonär nu! Men dom kom inte!Synd....Jag är glad för det jag fått jag! Nä nu blir det inget mer skrivande av mig ikväll!

Ha en trevlig helg alla här på Bloggen!! Kram på er!!!!Sov gott

Av KattisB - 26 februari 2009 18:40


Hahaha! Vad roliga människor det finns! Jaja! vad ska man säga! Verkar ha humor iallafall!Men jag har svårt att svara dem......Hihihi....

Idag har jag väl inte gjort så mycket, Tvättat, diskat,dammsugit o varit till stan en sväng! Få se vad jag hittar på under kvällen då! Hej så länge!!!


Nu har jag fått klarhet i alla kommentarer jag fått! Tack! för att du finns för mig! Kram på dig! Nu kan vi nog sova både Du o Jag! hahahaha....Du är rolig du!!!!

Av KattisB - 25 februari 2009 20:50


Hejsan! 

Du som skrev till mig på kommentaren igår! Jag sätter inte ut den här! Men vill att du skriver o säger lite mer vem du är!mm! Ha det!

Av KattisB - 24 februari 2009 21:10


 Inatt så har min älskade mamma varit hos mig! Det är kul då hon kommer och hälsar på mig!Vi har varit ut o handlat lite idag! Sen skjutsade jag henne till stan! Hon skulle fara hem på landet igen. Jag har väl inte gjort så mycket mer idag som är nått att skriva om! Jo! Man tänker mer än man säger o skriver.

Ha det så bra alla för denna kväll...Natti Natti  o Sov så gott....

Av KattisB - 23 februari 2009 07:31


Godmorgon igen!

 Idag har jag ont i armar o rygg pga jag har burit så mycket i helgen! Gick o lade mig kl 20.00 igårkväll var jävligt trött.Men var ju vaken var o varannan timme hela natten som vanligt! Menmen så får man ha det.Kram

Av KattisB - 22 februari 2009 07:29

 Ja idag blev det bara 146kr! Men bättre det än inget!

Av KattisB - 21 februari 2009 09:18


Gick sådär på loppisen! Sålde för 260kr inte så värst mycket! Men får vara glad ändå, blev ju inte rik förstås! Hahaha.....

Ovido - Quiz & Flashcards