Alla inlägg den 4 juni 2009

Av KattisB - 4 juni 2009 22:34


Hejsan!

Idag har jag varit o kollat blodtrycket! Det var 160/90 så det är väl därför man fått dessa mediciner! Som jag tror jag får så ont i mage o bakåt ryggen av! Kommer efter några timmar o håller i sig 3- 4 timmar! Något konstigt är det iallafall. 

Kallt har vi också, det blåser ibland så regnar det. Får väl hoppas att vädret blir bättre. Nä nu ska jag gå o lägga mig!

Så nu får ni Sova så Gott! Kram o Godnatt alla.......

Av KattisB - 4 juni 2009 07:29


Hej igen!

Jag har inte mått så bra! Har haft såå ont i magen o ryggen!

Börjar undra om det är biverkningar på mina blodtryckstabletterna!

Men det känns som om man har åt Gallan eller Njursten! Idag ska jag kolla Blodtrycket! Så får väl se vad dom säger om det då! Jag kommer tillbaka o skriver senare.

Kram så länge!!!

Ovido - Quiz & Flashcards